El Toll de la Palla – Riu Siurana

Tolls d'aigües cristalines
Un bany als peus de la vila de Siurana
Comparteix →

Temps: 2:00h (ida y vuelta)
 Distància: 5,7 km
 Dificultat: Molt Baixa
 Desnivell: 190 m

Veure ruta i track GPS

Carretera de Siurana Toll de la Palla Carretera de Siurana

Ruta del Toll de la Palla – Riu Siurana

Us presentem una ruta ideal per a fer un bany i arribar a un dels tolls més bonics del riu Siurana. És perfecta per a fer amb nens i la podem combinar amb una escapada enològica per la DO Montsant o la DOQ Priorat.

Al ser una caminada relativament curta, ens permet per fer-la amb una escapada enològica a la DO Montsant i per exemple visitar alguns dels cellers de la propera localitat de Cornudella del Montsant. Si preferim també podem visitar cellers de la DOQ Priorat, arribant-nos a la vila de La Morera del Monsant.

00′. El camí comença a una curba molt pronunciada al kilómetre 3,5 de la carretera que puja fins el bonic poble de Siurana per la carretera T-3225. Allà tenim un parking per només dos cotxes. Arribats al lloc comencem a caminar per la pista i superem una barrera que talla el pas als cotxes.

10′. Caminem escassos 10 minuts i veiem a la nostra esquerra el sender que es l’Antic Camí a Siurana que puja fins al poble. Seguim recte.

25′. El camí avança per la pista, tot vorejant la base de la muntanya vermella i els cingles sobre els que reposa la vila de Siurana.

45′. Deixem la pista i comencem a descendre per un sender molt pronunciat i amb molta pedra per arribar a la llera del riu Siurana. Volem remontar el riu per la seva vessant esquerra.

1h. El sender es separa uns metres de la proximitat del riu per al poc tornar al riu i davant nostre apareix el Toll de la Palla amb les seves aigües cristalines i no molt fredes. La zona ens ofereix la possibilitat de gaudir cómodament del toll i de poder refrescar-nos.

També podem remontar una mica més el riu per arribar a un altra toll anomenat el Toll de la Cinteta.

Nota: els temps sempre són aproximats i no tenen en compte la visita al celler. Realitzar la sortida sols o en grup, pot alterar molt els temps parcials i totals.

Vins-i-camins-enoguia

Si vols gaudir de la natura i conèixer els nostres cellers
Aquest és el camí!

Escriu una valoració

L'adreça electrònica no es publicarà.

⚠️ Degut a la COVID-19 els horaris poden patir modificacions

Subscriu-te!

Subscriu-te a les millors idees d'Enoturisme